Testostud või
testkülastused koos teenindusauditiga.
Meie testostude ja testkülastuste järel mõistate paremini mille taha takerdub teie ettevõtte suurepärane klienditeenindus. Anname objektiivse ülevaate teie töötajate oskustest ja hoiakutest - nimetagem meie tähelepanekuid edaspidi märkamisteks.
Testsostu või testkülastuse järgselt koostame omalt poolt märkamistest põhjaliku analüüsi ehk teenindusauditi, mille käigus saate ülevaate kuidas luuakse teie kliendiga esmane kontakt, kuivõrd hästi proovitakse aru saada kliendi soovidest ning kuidas teie ettevõtte poolt pakutavaid tooteid/teenuseid tutvustatakse. Lisaks kas ja kuidas klient ostuni suunatakse.
Teenindusauditiga koostame ka põhjaliku tegevuskava edasiseks, seda aitamaks teil ja teie meekonnal oodatud tulemusteni jõuda.
Testsostu või testkülastuse järgselt koostame omalt poolt märkamistest põhjaliku analüüsi ehk teenindusauditi, mille käigus saate ülevaate kuidas luuakse teie kliendiga esmane kontakt, kuivõrd hästi proovitakse aru saada kliendi soovidest ning kuidas teie ettevõtte poolt pakutavaid tooteid/teenuseid tutvustatakse. Lisaks kas ja kuidas klient ostuni suunatakse.
Teenindusauditiga koostame ka põhjaliku tegevuskava edasiseks, seda aitamaks teil ja teie meekonnal oodatud tulemusteni jõuda.