"Suurepärane klienditeenindus kogu kliendisuhte vältel"
Hea ei ole piisav kui teilt oodatakse parimat!
Suurepärane klienditeenindus ei alga teie mitte teie töötajatest vaid teie ettevõttest - ehk sellest kuidas on teie ettevõtte väärtused on edasi antud teie klienditeenindajatele ning ühtlasi kuidas neid mõistetakse. Mitte igaüks ei sobi klienditeenindajaks, kuid usume, et teie klienditeenindajad ei ole teie juures juhuslikult ja õige suhtumine on suurepärase klienditeeninduse alustala.
Suurepärase klienditeeninduse koolitus on suunatud jaekaubanduse, toitlustuse, hotellinduse ning teiste sarnaste valdkondade meeskondadele. Selle koolituse käigus keskendume suurepärase klienditeeninduse alustaladele ja teguritele, lisaks aitame teie meeskonnal omandada oskused lahendamaks ja haldamaks ka kõige keerulisemaid teenindusolukordi ka rahulolematute klientidega.
Kliendisuhe ei tohiks lõppeda ühekordse külastuse või -soetusega ja meie kogemus on näidanud, et täiuslikke protsesse ei ole olemas, seega suur hulk kliendisuhteid lõppevad asjatult enneaegselt. Selle koolituse eel keskendume teie ettevõtte olemasolevatele klienditeeninduse protsessidele ning analüüsime ka oma märkamisi teiega peale testsoetust või testkülastust.
Protsesside parendamisel lähtume põhimõttest, et teie klient on kuningas, kuid sellegipoolest on teie loo peategelane just teie meeskond.