Suurepärane klienditeenindus kogu kliendisuhte vältel
"Hea ei ole piisav kui teilt oodatakse parimat!" Suurepärane klienditeenindus ei alga teie mitte teie töötajatest vaid teie ettevõttest - ehk sellest kuidas on teie ettevõtte väärtused on edasi antud teie klienditeenindajatele ning ühtlasi kuidas neid mõistetakse. Mitte igaüks ei sobi klienditeenindajaks, kuid usume, et teie klienditeenindajad ei ole teie juures juhuslikult ja õige suhtumine on suurepärase klienditeeninduse alustala. |
Suurepärase klienditeeninduse koolitus on suunatud jaekaubanduse, toitlustuse, hotellinduse ning teiste sarnaste valdkondade meeskondadele. Selle koolituse käigus keskendume suurepärase klienditeeninduse alustaladele ja teguritele, lisaks aitame teie meeskonnal omandada oskused lahendamaks ja haldamaks ka kõige keerulisemaid teenindusolukordi ka rahulolematute klientidega.
Sellel koolitusel keskendume praktikatele, mis aitavad kaasa teie meeskonna arendamisele klienditeeninduses ning aitame juurutada praktikaid, mis välistavad kliendisuhteid rikkuva lähenemise.
Sellel koolitusel keskendume praktikatele, mis aitavad kaasa teie meeskonna arendamisele klienditeeninduses ning aitame juurutada praktikaid, mis välistavad kliendisuhteid rikkuva lähenemise.
Levinud põhjuseid, miks meeskonnatöö võib tänapäeval ettevõtetes ebaõnnestuda:
· Ebapiisav väljaõpe: kui teie ettevõtte klienditeenindajad ei ole piisavalt koolitatud, ei pruugi nad olla võimelised klientide probleemidega tõhusalt tegelema. Ebakompetentne klienditeeninus on pettumuse ja rahulolematuse üks peamisi põhjustajaid. · Kehv suhtlemis- ja kuulamisoskus: suhtlusel ja suhtlusoskusel on klienditeeninduses võtmetähtsus. Suutmatus klienti kuulata suunata ning mõista, teeb klienditeeninduse ja sellega kaasneva müügitegevuse võimatuks. · Järjepideva teeninduskvaliteedi puudumine: kliendid ootavad teenuse kvaliteedis järjepidevust, seega kui klienditeenindaja ei suuda järjepidevalt samal tasemel teenust pakkuda, võib see põhjustada pettumust ja rahulolematust ning viib kliendi kaotuseni. · Kliendikesksuse puudumine: Klienditeenindajad, kes ei ole keskendunud klientide vajaduste ja ootuste rahuldamisele, võivad viia teenuse halva kvaliteedi ning kliendi rahulolematuseni. · Sobimatud müügitaktikad: agressiivse müügitaktika kasutamine, näiteks kliendi sundimine ostma toodet, mida ta ei vaja või mida ta ei soovi, võib nad teist eemale viia ning vestluse lõpetada. Siin tuleb silmas pidada ka eelnevalt mainitud suhtlemis- ja kuulamisoskust ning kliendi antud info oskuslikku kasutamist - teinekord on kasulikum jätta müük tegemata kui survestada klienti ostma miskit mis ei vasta kliendi tegelikele ootustele. · Kehv klienditeenindus: aeglane reageerimisaeg või ebaviisakas käitumine võivad endaga kaasa tuua müügi kadumise ja maine kahjustamise. Kui kliendid ei saa piisavalt tähelepanu, nende küsimustest ei huvituta, siis tunnevad end teie kliendina hooletusse jäetuna. Suutmatus kliente märgata või tema küsimustest huvituda jätab teie kliendi omapäi ning ta on sunnitud leidma teenusepakkuja, kes teda meelsamini aitab. |
Meie müügi- ning lisamüügi koolitus käsitleb järgmisi teema põhivaldkondi:
|
Tegemist on kaheosalise praktilise suunitlusega koolitusega: · Koolituse eel tutvume teie müügimeeskonnaga läbi testsoetuse. Hindame nii keskkonda, kui ka teie müügimeeskonna asjatundlikkust, nende oskust klienti kuulata ning kuuldut analüüsi järel müügis utiliseerida · Koolitus koosneb teooriast ja praktilisest osast - käsitleme müügitehnikaid, õpime neid oskuslikult läbi rollimängude kasutama ja kasvatame meeskonna suhtumist lisamüüki panustamisele. |
Olgu tegemist müügi või lisamüügiga, siis meie koolituste fookus on aidata ja suunata teie müügimeeskonda pakkumaks kliendikeskset ja teie ettevõtte kliendisuhteid väärtustavat lähenemist.
Mitte kõik meeskonnad ja nende katsumused ei ole sarnased, seega koolituse täpsemate eesmärkide ning rõhuasetuse paika panemiseks hinnatakse teie müügimeeskonna senist sooritust läbi koolitusele eelnevate testsoetuste- või külastuste. Antud märkamisi analüüsitakse koos teie ettevõtte juhtkonnaga ning koolituse ettevalmistuse käigus. Seejärel pannakse koolituse täpsem rõhuasetus ning suunitlus paika. |